hasbunallah

hasbunallah

Tuesday, April 13, 2010

Masa yang memburu dan tenaga yang makin hilang


Masa yang terlalu menghambat saya, manakala kemampuan semakin berkurangan dalam menunaikan tanggungjawab yang diamanahkan. Sudah dua minggu saya terpaksa menghadiri perbicaraan kes Mahkamah pagi dan petang tiap-tiap hari. Mengurangkan luang masa untuk menyiapkan kerja pejabat yang mula menimbun.

Manakala hujung minggu pula diisi dengan program parti termasuklah mesyuarat agong pemuda Pas Kawasan Tumpat dan mesyuarat Agong Pas Kawasan Tumpat yang wajib dihadiri.  Malam pula terisi dengan jadual kuliyah guru saya yang perlu dihadiri serta kelas pengajian Quran di kawasan perumahan yang saya diami mesti diteruskan.

Petang ini pula, saya bersama Ketua Pemuda Pas Negeri Kelantan YB Ustaz Abdul Latif Abd. Rahman turut hadir mengiringi dan memberi sokongan kepada Gegar (Gerakan Menuntut Royalti Petroleum Rakyat Kelantan) membuat laporan Polis di IPD Kota Bharu mengenai pengagihan wang ehsan semasa program Juara Rakyat di Machang baru-baru ini.

Laporan polis itu dibuat oleh Dr Abdul Halim Yusof, Pengerusi Gegar. Turut hadir bersama ialah ahli-ahli gegar serta wakil-wakil pemuda.   


No comments: