hasbunallah

hasbunallah

Saturday, September 12, 2009

Kesibukan Yang Mengekang

Sudah banyak hari saya tidak masukkan entry terbaru kedalam blog ini. Ini disebabkan kesibukan saya mengendalikan kes serta menyiapkan 'penghujahan' yang perlu difailkan membuatkan saya buntu dan kehilangan idea. Minda jadi penat berfikir tambahan pula program imarah Ramadhan yang sentiasa penuh. Jadual majlis berbuka dan penyampaian zakat anjuran Dun Kelaboran mahupun Dewan Pemuda Pas Kawasan Tumpat.

Tambahan pula saya juga perlu berulang-alik dari Kota Bharu ke Tumpat untuk memenuhi jadual imam terawih sepanjang Ramadhan ini. Kalau difikirkan jarak antara Kota Bharu - Tumpat tu agak jauh juga menyebabkan saya lesu sendirian. Namun apabila memikirkan amanah yang perlu ditunaikan dan akan dipersoalkan nanti, maka saya harungi juga. Doa saya, semoga Allah memberikan kekuatan untuk saya hadapinya.

No comments: