hasbunallah

hasbunallah

Sunday, June 29, 2008

Terima Kasih Daun Keladi

Walaupun masih kepenatan kerana memandu kereta dari Ipoh ke Kota Bharu, namun oleh kerana tugas yang diamanahkan segalanya perlu dilaksanakan sebaik mungkin. Saya dan tiga orang sahabat daripada Luham sekali lagi telah bertandang ke Ipoh, Perak bagi menghadiri perbicaraan kes petisyen pilihan raya Dun Lubok Merbau. Seperti sebelum ini, layanan orang Perak terutamanya Aminuddin dan Tim. Pesuruhjaya Pas Negeri Perak Haji Asmuni Awi membuatkan kami lebih bersedia untuk menghadapi barisan peguam Umno.
Walaupun saya masih baru dalam mengendalikan kes petisyen pilihan raya, namun tunjuk ajar yang diberikan oleh saudara Hanipa Maidin, Zulqarnain Lukman dan Aminuddin sendiri banyak mendedahkan saya mengenai teknik-teknik serta perkara-perkara yang patut dan harus diberikan perhatian dalam mengendalikan petisyen pilihan raya.
Luham telah mengambil satu inisiatif bagi mendedahkan para peguam baru kepada pengendalian petisyen pilihan raya dengan melancarkan satu projek bagi mengumpul semua petisyen pilihan raya.

No comments: