hasbunallah

hasbunallah

Saturday, April 11, 2009

AGM DPPKT KE 32


Semalam (10/04/2009) Dewan Pemuda Pas Kawasan Tumpat (DPPKT) telah mengadakan mesyuarat agung tahunan kali ke 32 yang telah dirasmikan oleh exco Kerajaan Negeri Kelantan, YB Che Abdullah Mat Nawi. Walaupun diserang demam yang agak teruk, saya tetap gagahkan diri untuk hadir bagi menunaikan tanggungjawab yang telah diamanahkan kepada saya.

Saya juga sempat menjawab beberapa persoalan yang diajukan oleh perwakilan yang hadir serta turut membahaskan usul-usul yang dikemukakan oleh pemuda cawangan kepada Dewan Pemuda Pas Kawasan Tumpat. Alhamdulillah, saya telah diberikan Allah kemampuan untuk bertahan sehingga mesyuarat tersebut tamat. Sebagaimana yang termaktub dalam Perlembagaan Pas, DPPKT telah mengadakan pemilihan ajk baru bagi sesi 2009/2011 dan saya juga turut terpilih untuk menganggotai saf kepimpinan baru tersebut.

No comments: