hasbunallah

hasbunallah

Wednesday, April 20, 2011

Si Syaitan Jones Laknatullah


Tahun lepas, dunia telah dikejutkan dengan telatah gila seorang paderi bernama Terry Jones yang berniat untuk membakar kitab suci al-Quran sewaktu ulang tahun memperingati peristiwa 11 September. Namun niat tersebut dibatalkannya setelah mendapat kecaman dan bantahan daripada pelbagai Negara dan masyarakat termasuklah penganut Kristian sendiri.

Walau bagaimanapun, paderi syaitan laknatullah itu telah bertindak membakar al-Quran pada 21/03/2011 baru-baru ini setelah mengadakan perbicaraan terhadap al-Quran. Dalam perbicaraan tersebut, si syaitan Jones bertindak sebagai hakim mendengar pertuduhan yang dikenakan terhadap al-Quran seperti penipu, pembunuh dan sebagainya. Kemudian dia mendapati bahawa al-Quran telah bersalah terhadap kesemua tuduhan tersebut lalu menjatuhkan hukuman agar al-Quran dibakar. Setelah direndam selama sejam dalam minyak tanah, al-Quran telah dibakar oleh paderi Wayne Sapp di bawah pengawasan si syaitan Jones.

Akibat dari peristiwa hitam ini, berapa ramai dikalangan pemimpin umat Islam terutamanya pemimpin Negara kita yang membuat kenyataan atau bantahan secara terbuka terhadap tindakan Syaitan Jones tersebut? Bukankah menjadi tanggungjawab kita sebagai umat Islam untuk mempertahankan kesucian dan ketinggian kitab al-Quran?

Ya Allah, Sesungguhnya kami letakkan Engkau dibatang leher musuh-musuh kami! Dan Kami berlindung denganMu dari kejahatan mereka
Ya Allah, hancur leburkanlah kumpulan-kumpulan mereka, kacau bilaukan persatuan mereka! Cerai-beraikan pakatan mereka! Goncangkan pendirian mereka! Hantarkan Ya Allah, anjinganjing ke atas mereka!
Wahai Tuhan Yang Gagah Perkasa! Wahai Tuhan Yang Penuh Raksaksa! Wahai Tuhan Yang Bersifat Murka!
Ya Allah! Wahai Tuhan yang menurunkan KITAB! Wahai Tuhan yang mengerakkan awan! Wahai Tuhan yang menewaskan Bala Tentera Ahzab. Kalah Mereka,....... Menangkanlah Kami..... ke atas mereka....

No comments: