hasbunallah

hasbunallah

Tuesday, December 15, 2009

Rehlah ar-Rasyidin

Alhamdulillah, saya ucapkan segala puji kepada Allah s.w.t kerana telah mempermudahkan perjalanan saya ke Palembang bermula pada 11/12/2009 sehingga 14/12/2009 untuk menemui Abuya al-Habib Umar bin Abdul Aziz bin Shihab, Pengasuh Pesantren Rubath al-Muhibbien serta untuk menghadiri beberapa majlis haul ulama-ulama yang hebat.

InsyaAllah, akan datang nanti saya akan paparkan catatan perjalanan saya kesana yang saya namakan sebagai Rehlah ar-Rasyidin : Sebuah Catatan Perjalanan Ke Palembang I seusainya saya menyiapkan Rehlatul Kubra: Sebuah Catatan Perjalanan Ke Sulawesi I. Semoga Allah s.w.t akan mempermudahkan bagi saya untuk menyiapkan catatan ini bagi tatapan umum sebagai salah satu dari media dakwah yang mampu saya lakukan. 

No comments: