hasbunallah

hasbunallah

Wednesday, July 8, 2009

Alhamdulillah! Selesai Fasa Pertama


Alhamdulillah, segala puji dan kesyukuran yang tidak terhingga dipanjatkan kepada Allah s.w.t diatas limpah kurnia dan rahmatNya, fasa pertama Pilihan Raya Kecil N. 41 Manek Urai iaitu proses penamaan calon telah selesai pada 06/07/2009 baru-baru ini.

Saya dan sahabat peguam Juham yang terlibat secara langsung dalam proses mengisian borang penamaan calon merasa amat lega dan syukur kerana borang penamaan calon yang di kemukakan oleh calon Pas, Mohd Fauzi Abdullah telah diterima oleh Pengurus SPR tanpa sebarang bantahan.

Anggota Juham yang bertungkus lumus meneliti pengisian borang bagi memastikan borang pencalonan tersebut tidak memberikan ruang kepada mana-mana pihak terutamanya UMNO untuk membuat bantahan. Ternyata segala usaha yang telah dilakukan itu mendapat restu Allah s.w.t.

Sekarang hanya tinggal fasa kedua sahaja lagi iaitu hari pembuangan undi yang pastinya akan lebih hangat. Doa saya, semoga proses pengundian akan terus berjalan lancar tanpa sebarang insiden yang tidak di ingini seterusnya Allah memberikan kemenangan kepada PAS.


No comments: