hasbunallah

hasbunallah

Sunday, July 27, 2008

Let's Do It Yourself


Semalam, 26/07/2008 Pemuda Dun Kelaboran telah menganjurkan satu prgram motivasi untuk pelajar-pelajar PMR dan SPM di SMU(A) Mahaad Muhammadi Tumpat dengan tema "Let's Do It Yourself".

Program ini telah disertai hampir 240 orang pelajar dan telah dirasmikan oleh YB Hj. Che Abdullah Mat Nawi selaku Exco Kerajaan Kelantan merangkap Adun Wakaf Bharu. Dalam ucapan perasmian, beliau telah menasihati para pelajar supaya berusaha bersungguh-sungguh bertepatan dengan tema program motivasi. Beliau turut menambah 'Let's do it youself because nobody can do it for you.' Beliau juga turut berkongsi pengalamannya semasa belajar dahulu untuk dijadikan satu panduan kepada para pelajar semua.

Saya selaku pengarah program, amat berpuas hati dengan penglibatan dan kerjasama yang telah diberikan oleh pihak pentadbiran sekolah serta guru-guru yang tentunya mahu melihat pelajar-pelajar mereka cemerlang dalam peperiksaan.

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program ini. Kita sama-samalah berdoa untuk melihat hasilnya yang cemerlang.

1 comment:

Nik Bahrum Bin Nik Abdullah said...

"Let's Do It Yourself" lebihkuranglah maknanya dengan "Tangan yang boleh membantu kita adalah tangan kita sendiri".