hasbunallah

hasbunallah

Tuesday, August 25, 2009

Ya Allah...Bantulah Kami


Saya sangat terkilan kerana tidak dapat bersama dengan sahabat-sahabat peguam yang lain untuk bertugas di PRK N. 11 Permatang Pasir hari ini. Bukan disengajakan tetapi hambatan kes bicara di Mahkamah Kota Bharu menyebabkan saya terhalang untuk ke sana.

Sahabat yang telah berada disana menghubungi saya bertanyakan kehadiran saya kesana. Hanya doa saya sahaja yang mampu saya titipkan buat sahabat-sahabat yang sedang berjuang di sana.

Ya Allah...bersempena bulan yang dimuliakanMu ini, kami mohon bantuanMu dalam perjuangan ini. Bantulah kami menghadapi segala musuh dan rintangan demi menegakkan kalimahMu yang Maha Tinggi. Jangan Engkau biarkan agama terus dihina tanpa pembelaan.

Ya Allah...bantulah kami...

No comments: